یادگیری بیوانفورماتیک
افزایش فرصت های شغلی
بیوانفورماتیک:
یادگیری، مهارت، درآمد
با آموزش بیوانفورماتیک
مهارت های خود را کامل نمایید
#در خانه بیآموزیم
قبل
بعدی

سوال: بعد از تکمیل خرید فایل ها دانلود نمی شوند.

راه حل:

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل های خریداری شده مطابق فیلم زیر عمل نمایید و در صورت رفع نشدن مشکل با شماره 09050250034 تماس بگیرید.

ابتدا برای مشاهده فایل های خریداری شده بر روی این قسمت کلیک نمایید. در ادامه مانند ویدئو زیر و یا مراحل ارائه شده فایل های خریداری شده را دانلود نمایید.

دانلود فیلم فوق: لینک اول، لینک دوم

مراحل دانلود فایل ها:

1-اگر از مرورگر کروم استفاده می نمایید بر روی لینک های دانلود کلیک راست نمایید و سپس بر روی گزینه Copy link address  کلیک نمایید. و اگر از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده می نمایید بر روی لینک های دانلود کلیک راست نمایید و سپس بر روی گزینه Copy link locationکلیک نمایید.

2-در مرحله بعد  آدرس کپی شده را در مرورگر وارد نمایید (paste نمایید) و برروی دکمه Enter کیبورد کلیک نمایید تا فایل ها دانلود شوند.

 

سوال: بعد از خرید چگونه فایل های خریداری شده را دریافت خواهم نمود؟

پاسخ: بعد از خرید یک آموزش، به صورت خودکار لینک دانلود برای شما ارائه می گردد و از طریق این لینک ها می توانید فایل خریداری شده را دانلود نمایید. علاوه براین لینک دانلود فایل ها به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

سوال: فایل هایی را که خریداری نموده ام در کدام صفحه می توانم دانلود نمایم؟

پاسخ: تمام فایل هایی را که خریداری نموده اید از طریق این صفحه (کلیک نمایید) در دسترس و قابل دانلود می باشد.

سوال: چرا قادر به دانلود فایل ها از طریق لینک های ارسال شده به ایمیل نمی باشم؟

پاسخ: برای دانلود فایل های خریداری شده حتما باید ابتدا با وارد نمودن اسم کاربری و پسورد خود در این صفحه (کلیک نمایید)، وارد سایت شوید و سپس اقدام به دانلود فایل ها نمایید.

چرا با وجود ثبت سفارش، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.

درصورت بروز مشکل در فرایند خرید و یا دانلود فایل های خریداری شده چگونه می توانم پیگیر حل مشکل پیش آمده باشم؟

پاسخ: در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 09050250034 تماس بگیرید و یا  جهت درخواست پشتیبانی بر روی این قسمت کلیک نمایید.

 نحوه پرداخت هزینه

 سوال: با اینکه تمایل به خرید داردم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، فایل به دست من می‌رسد؟

پاسخ:  فروشگاه دارای نماد الکترونیکی درگاه پرداخت زرین پال  می باشد و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این دو شرکت قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. تمامی تراکنش های صورت گرفته نیز از طریق این دو شرکت قابل پیگیری قانونی می باشد.

سوال: طریقه پرداخت هزینه فایل های آموزشی به چه صورت می باشد؟

پاسخ: پس از ثبت سفارش، برای پرداخت هزینه به درگاه پرداخت بانک های رسمی کشور (مانند بانک ملت، سامان، ملی و ….) متصل خواهید شد و پرداخت از طریق درگاه امن بانک های رسمی صورت خواهد پذیرفت.

سوال: آیا درگاه پرداخت هزینه قابل اعتماد می باشد؟

پاسخ: فرایند پرداخت هزینه برای فایل های آموزشی تنها از طریق درگاه  بانک های رسمی کشور انجام خواهد پذیرفت و اطلاعات کارت خریدار به صورت مستقیم توسط شخص خریدار در درگاه پرداخت بانک ها وارد خواهد شد، بنابراین نه تنها شرکت پیشگامان بیوانفورماتیک و شرکت زرین پال  ( به عنوان رابط پرداخت) بلکه هیچ شخصی به جز خریدار دسترسی به اطلاعات کارت بانکی وارد شده نخواهد داشت.

سوال: آیا برای خرید فایل آموزشی، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک فایل را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در سایت می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی پیگیر خرید خود باشید

-ار تخفیف های ارائه شده بهره مند گردید

سوال: آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 سوال:بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با شرکت تماس بگیرم؟

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد سیستم پشتیبانی سایت با شما تماس خواهند گرفت.

 سوال: با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب و از طریق سایت درگاه های پرداخت بانک های رسمی، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

 سوال: ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. در صورت بروز چنین مشکلی بلافاصله با ما تماس بگیرید(09050250034 ).

0
    0
    سبد شما
    سبد شما خالیستبازگشت به فروشگاه