آموزش جامع بیوانفورماتیک

بازیابی رمز عبور|عضویت

دانلود جدیدیترین نسخه نرم افزار cytoscape برای ترسیم شبکه های میانکنشی بین ژن ، پروتئین ، میکروارنا ، فاکتورهای رونویس و …

دانلود جدیدیترین نسخه نرم افزار cytoscape برای ترسیم شبکه های میانکنشی بین ژن ، پروتئین ، میکروارنا ، فاکتورهای رونویس و ... در این بخش ارائه شده است.
دانلود جدیدیترین نسخه نرم افزار cytoscape برای ترسیم شبکه های میانکنشی بین ژن ، پروتئین ، میکروارنا ، فاکتورهای رونویس و ...
ادامه این آموزش

دانلود جدیدیترین نسخه نرم افزار cytoscape برای ترسیم شبکه های میانکنشی بین ژن ، پروتئین ، میکروارنا ، فاکتورهای رونویس و ...

دانلود جدیدیترین نسخه نرم افزار cytoscape برای ترسیم شبکه های میانکنشی بین ژن ، پروتئین ، میکروارنا ، فاکتورهای رونویس و … در این بخش ارائه شده است.

نرم افزار cytoscape یک  نرم افز رایگان برای ترسیم شبکه های برهمکنش پروتئینی، ژن، میکروارنا، فاکتورهای رونویسی می باشد که با این نرم افزار به سادگی می توان، مسیر های بیولوژیک را ترسیم نمود. یک ویژگی اصلی در نرم افزار cytoscape استفاده از افزونه های مختلف برای ترسیم بهتر شبکه های زیستی می باشد و  با افزودن افزونه های مختلف می توان نرم افزار cytoscape  به یک نرم افزار با توانایی های منحصر به فرد برای ترسیم شبکه تبدیل نمود.

بخش دانلود:

 دانلود نرم افزار cytoscape نسخه 3.7.1 ویرایش 32 بیتی

 دانلود نرم افزار cytoscape نسخه 3.7.1 ویرایش 64 بیتی

 دانلود نرم افزار cytoscape برای سایر سیستم عاملها در سایت نرم افزار

انتشار این مطلب در شبکه های اجتماعی

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
برای یافتن توالی میکروارناها
آموزش پایگاه mirbase برای یافتن توالی میکروارناها (microRNA یا miRNA) در همه گونه ها

بانک اطلاعاتی mirbase پایگاه جامعی از اطلاعات مربوط به توالی‌های میکروارناها می‌باشد که به آدرس mirbase.org در دسترس است. با جستجو در این پایگاه می توان توالی میکروارنا در همه گونه ها را به دست آورد.

ادامه مطلب >>
آموزش نرم افزار RNAhybrid برای بررسی میانکنش میکروارناها (microRNA) با ژن هدف

نرم افزار RNAhybrid یک ابزار بیوانفورماتیکی برای شناسایی ژن های هدف میکروارناها می باشد. علاوه براین با استفاده از این نرم افزار میتوان ساختار و نحوه اتصال میکروارناها به ژن هدف را به صورت کمی مورد بررسی قرار داد.

ادامه مطلب >>
شناسایی ژن های هدف میکروارناها (microRNA) با استفاده از پایگاه داده tarbase
شناسایی ژن های هدف میکروارناها (microRNA) با استفاده از پایگاه داده tarbase

تا کنون با روش های آزمایشگاهی و به صورت تجربی بسیاری از ژن های هدف میکروارناها شناسایی و تایید شده اند. در این قسمت میتوانید میانکنشهای تایید شده بین میکروارنا ها و ژن های هدف را از پایگاه tarbase دانلود نمایید.

ادامه مطلب >>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0
    0
    سبد شما
    سبد شما خالیستبازگشت به فروشگاه